2010. február 23., kedd

Víziszörny és a fingó mókus :)

Először is megnyugtatok mindenkit, nem készülök a fenti címmel gyermek mesekönyvet kiadni. Pedig tutira vennék, mint a benzint áremelés előtt.
Különben ezért szeretek blogot írni. Mert ide minden hülye gondolatomat leírhatom, nincs cenzúra, meg kritika, meg lenéző sóhajtozás. És bizony aki ismer, tudja hogy nekem aztán vannak hülye gondolataim...ráadásul elég gyakran. Aki nem bírja őket, az meg nem olvas, ilyen egyszerű az egész. Szegény Simó! Na majd mire nagy lesz, kitörlöm ezeket a bejegyzéseimet. Bár szerintem addigra tisztába fog jönni az anyja képességeivel:).
Na szóval mostanában kis családunkban újabb becenevek vannak. Peti lett A VIZISZÖRNY! Hogy miért? Történt, hogy egyik este edzés után nem zuhanyzott le a csarnokban, mert simán haza lehet jönni nulla fokban csupa izzadt ruhában, vizes hajjal....és amikor ilyenkor ferde szemmel ránézek, közli, hogy de "nem fázhatok meg, majd megdöglök olyan melegem van"...na ilyenkor érzem azt, hogy egyszerre két gyereket nevelek:).
Na de vissza a történethez. Peti hazajött, és birtokba vette a fürdőszobát, lezuhanyozott és hajat mosott. Közben Simó felébredt, és jelezte, hogy megérett az idő a peluscserére, úgyhogy bementünk Peti után a fürdőszobába. Kicseréltem Simi pelusát a pelenkázóasztalon, majd az ölembe vettem, és elhúztam a zuhanyfüggönyt, gondoltam lessük meg apát így vizesen, milyen vicces már az.
Peti állt a zuhany alatt, vizesen, habosan, és mosolygott Simire.
Simi meg??? Fél perces döbbent, mozdulatlan csönd...nézte, nézte, kidülledtek a szemei, életemben ilyen meglepődött arcot még nem láttam. Peti közben próbálta menteni a helyzetét "itt van apuci"-zással , de a siker elmaradt. Helyette egy hatalmas szájlebiggyesztés, majd kitört a gyerekből a sikítófrász. Igen, igen, pont olyan, mint a horror filmekben amikor a főhős szembe találkozik a szörnnyel. Egy velőtrázó, mélyről jövő sikoltás tört fel belőle, és a nyakamba fúrta magát. Istenem, annyira sajnáltam! Majdnem vele sírtam én is. Gyorsan elkezdtem kihátrálni a fürdőszobából, de azért kis huncut volt, mert kukucskált ám ki a hátam mögül, de közben úgy reszketett, mint a nyárfalevél.
Peti önbizalma kicsit megcsappant, nem gondolta eddig, hogy ilyen rosszul mutat meztelenül. Na jó, most mondhatnám, hogy én is szoktam tőle sikoltozni, amikor így látom, de mivel nincs kint a 18 éven felüli jelzés, ezt a vonalat hagyjuk inkább :)
Szegény Simi nagyon megrémült. Peti váltig állítja azóta is, hogy a víz csobogásától, és a zuhanytól ijedt meg, hát nem tudom....biztos ami biztos, én ráragasztottam a viziszörny becenevet:). Azóta csak így hívom:).
A másik új becenév idióta kis családunkban a "fingó mókus" lett. Na, most látom magam előtt anyukám fejcsóválását... jaj, kislányom...bocsi anya. Tudom, kicsit lehetnék prűdebb :).
A fingó mókus értelemszerűen nem engem takar :), úgyhogy kizárásos alapon Simi kapta ezt a szerintem elég szemét becenevet az apukájától. Jaj, de várom már, hogy vissza tudjon neki szólni!
Különben azon gondolkodtam a múltkor, hogy vajon ki találta ki, és mikor, hogy mi minősül gusztustalan dolognak? Mert azzal a személlyel szívesen elbeszélgetnék egy kicsit. Ugyanis a böfögés köztudottan gusztustalan dolog, nem illik, vérciki. Ha meg tüsszent az ember, akkor jó egészséget kívánunk egymásnak. Na most nem sokkal gusztustalanabb dolog, hogy az orrváladék kijön az emberből, mint az, hogy a gyomrából távozik egy kis levegő??? Ááá, én ezt sose fogom megérteni. Na mindegy, etikett, meg miegymás, gyerekkorban mindenki megtanulja, hogy nem böfögünk, nem pukizunk társaságban. Aha, de ezt egy csecsemő még nem tudja :). Ők vígan, jókedvűen böfögnek és durrogtatnak a nagy világba. Végül is, egy tök természetes dolog.
Csak a szupermarketben az előttünk álló sorban ezt mindenki elfelejtette. Meg a kávézóba, ahova beülünk kávézni és sütizni. Na meg a bioboltban, ahol mindig finom teaillat, és síri csönd van. És ilyenkor a szülők égnek, mint a rongy:). Vagy nevetnek egy nagyot az ő kis fingó mókusukon:).
Különben is, nem szégyen az ilyesmi...az amerikai elnök is jár wc-re, meg a legfrissebb szexszimbólum is, sőt az a sok jó pasi is a magazinból. Szóval az egész csak nézőpont kérdése.

1 megjegyzés:

  1. Ha-ha!
    Ez a nev ismeros, vagyis helyesebben fogalmazva ezt a nevet en is adhattam volna Lazarosznak. De komoly...lehet ez a kulonbseg a fiuk es a lanyok kozott, amire celoznak, legalabbis az egyik kulonbseg? ;))))))))))

    VálaszTörlés