2010. február 6., szombat

Tiszta anyjapja ez a gyerek!

Minden emberben van egoizmus. Hogy kiben mennyi, az emberfüggő. De az biztos, hogy amikor megszületik egy gyermek, a szülők legelső dolga az lesz, hogy alaposan átvizsgálják, kitől mit örökölt. És hízik a májuk, ha valami hasonlóságot felfedeznek! Amikor Simon világra jött, rögtön a hasamra tették, betakarták, és jó pár percig így feküdtünk a félhomályban. Ez volt az első találkozásunk. Jó alaposan szemügyre vettem és bevallom, úgy éreztem, mintha tükörbe néznék. Mintha önmagamat láttam volna viszont. Később elvitték letörölgetni, megmérni, felöltöztették, és Peti kezébe adták. Ültek az ágyam mellett, és Peti csak ezt hajtogatta fél órán keresztül: "Simó, te tiszta anyád vagy", "Juca, nagyon durván rád hasonlít", "öregem, mintha te néznél rám". Úgy feszítettem a büszkeségtől, hogy majd' leestem az ágyról. Másnap körbe küldtük a fotókat a családnak, barátoknak és jöttek az sms-ek...milyen gyönyörű ez a gyerek, és tiszta anyja! Az egom itt már az egekben járt:).Pár hét múlva már kezdtem szegény Petit sajnálni, hogy ő sehol sincs...előkerestük a gyerekkori fényképeinket, és elkezdtük elemezni. Még mindig felém dőlt a mérleg. Aztán olyan 1-2 hónapos kora körül, hirtelen megindult a változás. Egyre inkább kezd apásodni. Az orra, a pufi kis arca, a szeme formája, a szempillája, a nagy keze, lába. De vannak napok, pillanatok, amikor meg tisztára úgy néz, mint én. Egyszóval igazi keverékünk lett. Egyikünkre sem hasonlít kifejezetten, hanem egy kicsi belőlem, egy kicsi Petiből. Megmutatom mi hogy mutattunk kis korunkban, és aztán kedvére elemezgetheti mindenki, hogy kitől mit örökölt :)
A fekete-fehér képeken én, a színeseken Peti látható.
Mivel szeretek elveszni a részletekben, jöjjenek sorra azok a testrészei amiket tuti NEM tőlem örökölt..
A szempilláiért megesz a sárga irigység, én ilyeneket sok ezer forintért kapok, és azokat is csak rövid időre :(

A fülei tisztára olyanok, mint Petinek..bár kezd ez picit elálló lenni, szóval kezdek előjönni én is:)


A talpai egyértelműen Petire ütnek! Bár még nem 48-as, de ha arányaiban nézem, bőven lesz annyi:)
A szája és orra ügyében még nem jutottunk dűlőre. Nekem hosszú, Petinek széles az orra, csak reménykedni tudok, hogy nem mindkettőnktől örökölt:). A szája néha olyan mint nekem,de ez is folyamatosan változóban van még. Viszont az álla se tőlem jött:).
A belső tulajdonságairól még korai lenne nagy következtetéseket levonni, de az mondjuk biztos, hogy az akaraterőben messze túlszárnyal mindkettőnket. Már most ő az úr a háznál:).
Eszméletlen kitartással, és akaraterővel tud küzdeni, legyen szó akár kajáról, figyelemről, tiszta pelenkáról.
A türelmét tuti az anyjától örökölte..illetve örökölte azt, hogy nincs:).
A többiről meg majd kb.20 év múlva beszámolok. Addig csak reménykedek, hogy a genetika nem tréfált meg minket. Ugyanis Peti a nagyon okos, de lusta vonalat képviseli, én a kevésbé eszes, de roppant szorgalmas típus vagyok...azaz vagy lusta és kevésbé okos gyerekünk van, vagy egy nagyon okos, és szorgalmas zsenink. Én a tekintete alapján az utóbbira szavazok, de én elfogult vagyok:)

3 megjegyzés:

  1. Ezzel én mindig zavarban vagyok,amikor megkérdezik,hogy szerintem kire hasonlít. Mert én sokszor nem látok semmit :) szerintem erre nekem nincsen szemem :) na de majd ha megszületik,akkor ez kialakul?? remélem :)
    szépek vagyoktok,oszt'jónapot :) én ennyit tudok mondani,nem baj? :)

    VálaszTörlés
  2. Dehogy baj Brigi, én is béna vagyok az ilyesmiben:)) csak amikor az ember a saját gyerekét nézni, akaratlanul is keresgéli a nyomait benne:)
    Hogy vagy? már nagyon a finishben ugye??

    VálaszTörlés
  3. Brigi, éjjel veled álmodtam, hogy megszültél!! Várjuk már nagyon a híreket felőletek:)

    VálaszTörlés