2009. november 24., kedd

Helyzetjelentés


Egy gyors bejegyzésre van ismét csak időm. Sajnos még mindig a kórházban vagyunk, kezdem magam úgy érezni, mint aki tévedésből egy 2 hetes antiwellness programra jelentkezett.
Simi eredményei már jók, elmúlt a fertőzése, de az orvosok mégis úgy döntöttek, hogy a biztonság kedvéért végigcsinálják a 7 napos antibiotikum kúrát, és nem állunk meg az 5. napon. Elvileg holnap lesz az utolsó nap, remélem tényleg mehetünk már haza.
Időközben az én gátsebem is rendetlenkedik picit, úgyhogy holnap még azt is megnézik újra. Szóval valami mindig történik...de az optimizmusom még tartja bennem a lelket:).
Megküzdöttünk rendesen a tejért is, ahogy Simit se, a hozzá járó tejet sem adta ingyen a természet.
Kőkemény 5 napos csatánk volt, de ha minden igaz, sikerült. Simon étvágyánál csak a kitartása és az ereje nagyobb. A türelmét viszont az anyjától örökölte:) ő tanít engem, és nekem tanítanom kell őt! De kitartásban és akaraterőben viszont messze túlszárnyal már most! Egész nap eszik, eszik és eszik. Döbbenetes, hogy egy ilyen pici emberben mekkora erő tud lakozni!
Tegnapelőtt éjjel arra jutottam, hogy megadom magam, és próbára teszem, hogy lássam mennyi az elég neki.
Éjjel 11:20 perckor elkezdett szopizni, úgy döntöttem, megvárom amíg feladja.
Hajnal 3 órakor bontottam a kapcsolatot.....ő nyert. Én adtam fel.
Számomra felfoghatatlan hogyan képes egy egy hetes csecsemő 3 óra 40 percen keresztül egyfolytában, megállás nélkül szopizni???? Nem pihent, nem állt le, nem szundikált, végig teljes intenzitással, gyöngyöző homlokkal, egyenletesen szopizott.
És mit csinált hajnal 3-kor, amikor gonosz anya lévén elvettem tőle a cicit? Elkezdett üvölteni:))))
Nos, hát így telnek a napjaink a kórházban...de néha azért szokott aludni is:). Egy picit.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos, most epp ugy tunik kidolt szopizas utan, na de nem sokaig, az alvas alatt is jol megehezik am az ember...;))

    VálaszTörlés
  2. Cuki a kis drága, és már most mennyire csini! ;)
    A komfortszopi meg jóóóóóóó, egy ideig anyának is, de a babának pedig mennyei, és milyen jó neki, hogy megteheti, mert ilyen szuper anyukája van!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon eeeeeedes!!! Hat igen, ilyenkor a szopi a minden a babanak: taplalkozas, anyaval valo kapcsolattartas, jatek, nyugtato, ugy nagyjabol az egesz vilag :)) En azt csinaltam, hogy lefekudtunk egymas melle, ramcsatlakozott, aztan aludtunk tovabb :)) Ez igy mindenkinek kenyelmes volt, a kecske (bocs, a gyerek) is jollakott, es a kaposzta (vagyis anya alvasa) is megmaradt :D
    SZoritunk, hogy holnap mar tenyleg hazamehessetek!!!

    VálaszTörlés
  4. Annyira tündéri! Nagyon édes baba! Drukkolok, hogy mihamarabb otthon lehessetek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki!Hadd szopizzon az antibiotikus kezelést jó ha végig csinálják, nekünk is meg volt.Csak erősődik az immunrendszere a kicsinek és még jó hogy éhes, anya meg csak egy van!!!!!

    VálaszTörlés