2010. szeptember 23., csütörtök

Az első szelet pizza....

Igen, én vagyok az a lúzeranya, aki már 10 hónaposan pizzával eteti  a gyerekét, sőt még le is fotózom közben, mert viccesnek találom. Jöhetnek a kövek!!
De ha alaposan végig gondoljuk, miből is áll a pizza? Pizzatészta, paradicsom, sajt, olíva olaj...ezt már mind eheti egy 10 hónapos gyerek! Nyilván nem napi rendszerességgel, de alkalomszerűen nem lesz baja tőle. És igen, eljött az első megfelelő alkalom is. Tegnap a Garda-tónál kirándultunk, és megéheztünk, leültünk egy hangulatos étterembe enni. Én pizzát rendeltem, Simonnak pedig előkészítettem a baba kekszét. Ami nyilván egy percig nem érdekelte, minden áron az én pizzám kellett neki. Követelte....hát mondom legyen, és a kezébe adtam egy kisebb szeletet. Imádta! Először csak beleharapott, megízlelte, majd két pofára elkezdte tömni. Hátradőlt, hanyagul feldobta a lábait az asztalra, és átadta magát az olasz pizza élvezetének...tud élni ez a gyerek!
A Garda-tóról nem mesélek most, mert már számtalanszor megtettem. Imádjuk. Ennyi. Pont.


Hmmm, ez finom
Apa, egy sört nem rendelsz nekem?
Van még?
Apácák a vidámparkban :-)
Szent Simon szobra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése