2010. április 8., csütörtök

Simon, a puttonytöltelék

Vége a kengurukorszaknak :(. Simi elérte azt a kort és súlyt (7kg) ami fölött már egészségtelen az elöl hordozás. Mármint nem neki egészségtelen, hanem nekem :). A szakemberek szerint 7 kg felett már túl nagy terhelés éri a gerincet és a medencealapot, úgyhogy hátra száműztem. Szó szerint. A hátamra. Mint az a fenti képen is látszik, nincs ellenére a dolog:). Így nekem is sokkal kényelmesebb, jól eloszlik a súlya, nem fáj a derekam tőle, és vígan élvezhetjük tovább a hordozás élményét. Néha nem tudom eldönteni, hogy én szeretem jobban hordozni őt, vagy ő szereti jobban, hogy én hordozom :). Sose gondoltam volna, hogy ekkora élmény és segítség lesz ez nekünk! Mivel mi itt csak magunkra számíthatunk, az elmúlt 5 hónapban egy percre sem tudtuk másra bízni Simit. Jött velünk mindenhova, csinált velem együtt mindent. A klasszikus forgatókönyv az szokott lenni, hogy anyuka foglalkozik a gyerekével egész nap, és amikor végre elalszik a gyerek, anyuka szalad a háztartás után...főz, mos, takarít, próbálja utolérni magát. Nos, én ezt megfordítottam. Amikor Simi ébren van, felpaterolom a hátamra, és főzünk, mosunk, teregetünk, takarítunk, vasalunk együtt, és amikor ő alszik, akkor én is pihenek. Vagy olvasok, netezek, hajat mosok, egyszóval magammal foglalkozom. Rengeteg szabadidőt köszönhetek a hordozásnak, a sok szép élményről nem is beszélve! Ráadásul a nyuszi tojt nekünk egy új kendőt, csodaszép zöld színben, amit azonnal fel is avattunk. Fantasztikus! A kendő különlegessége, hogy nem szövött, hanem egy rugalmas pamut anyagból van. Hihetetlenül kényelmes, stabilan tart, oszlatja a súlyt, egy álom viselni! Komolyan mondom, ha én lennék az egészségügyi miniszter tuti bevezetném, hogy minden szülőszobáról távozó nőnek a kezébe nyomjanak egy ilyet! Na, szavazzuk meg? Legyen Jucus a miniszterelnök :)!
A kendőről bővebben a www.jeportemonbebe.com oldalon lehet olvasni, ez tényleg a hordozókendők csúcsa! Nálunk ez lett az aranyérmes:)

2 megjegyzés: