2009. december 15., kedd

Blogozunk és fórumozunk

Kicsit sokat járt a szám, pontosabban a kezem :) az utóbbi időben, úgyhogy színesítem a blogunkat néhány fotóval. Miközben én még mindig a születés történeténél vagyok leragadva, Simon irtózatos tempóban nő, hízik, fejlődik. Éppen ma 4 hetes!
Egyre többet van ébren, nézelődik, mosolyog, és tegnap néhány gügyögő hangot is kiadott. Peti szerint minden kétséget kizáróan azt mondta: "apppppa", én csak egy "gííííí"-t hallottam:) .
Már aktívan részt vesz a blog írásban is, igaz egyelőre még csak a "csendes társ" szerepében.
A hordozókendőért hatalmas köszönet Orsinak, nagyon hálásak vagyunk érte, úgy tűnik tetszeni fog a mi Simonunknak is az erszényes lét! Nagyon klassz és praktikus dolog, hogy az ember mindkét keze szabad, miközben dajkálni tudja a babáját...Például van ideje blogot írni :)

3 megjegyzés:

  1. Köszi Jucám, ez így már sokkal bíztatóbb. Vagy Te is aláírtad azt a bizonyos "titoktartási nyilatkozatot"? :-) A víz-zenés taliban én is benne vagyok. Gyerekszínpad, délelőtt, alma-fröccs, de nem kétséges, hogy abszolút jót tudnánk mulatni így is! Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. Esküszöm én semmit nem írtam alá:)!
    Jól hangzik a program, szerintem simám tudnánk az Alma együttesre is rázni a hajunkat:)a jó hangulat mindig velünk van:)
    Puszi nektek is, és ugye szólsz, ha valami fejlemény van nálatok ;-)?

    VálaszTörlés
  3. Szia Jucus!
    Kicsit megkésve ugyan, de azért továbbra is nagyon szívesen a kendőt! Nagyon örülök, hogy Simon is lelkes kendőista lett, fontos, hogy már korán kialakuljon egy férfi karakán véleménye az életről. Pelenka-ügyben még írok a mamamin, néha eljutok odáig is :).
    Millió csók addig is:
    Orsi

    VálaszTörlés