2010. július 26., hétfő

A Híradó sztárjai


Hogy is mondta Andy Warhol anno? Mindenkinek jár 15 perc hírnév.
A srácoknak most csak 15 másodperc jutott:).
Egy szemfüles barátunk szólt, hogy látta Petit és Simót a Híradóban, gyorsan rákerestünk, és tényleg ők szerepeltek benne.
A téma amelyhez "illusztrációként" szolgáltak a népesség csökkenése volt. Hazánk lakossága egyre csökken, kevesebben vállalnak gyermeket. Okként említik a korábbi családmodell változását, az anyák kettős szerepét(gyereknevelés+munka) , amelyhez az apáknak is egyre nagyobb szerepet kellene vállalniuk a gyerek körüli teendőkben....ezzel én tökéletes egyet értek, bár kicsit viccesnek érzem, hogy míg a srácokat kamerázta a híradó stábja, én néhány utcányira tőlük egy kozmetikusnál lazultam 2 órát-gondolom nem erre céloztak a szakértők:)
Ők addig sétáltak, szökőkutaztak, galambokat kergettek, amolyan férfias programjuk volt....én meg ennek addig örülök, amíg a galambokat, és nem a csajokat kergetik:)
Szóval éljen az új családmodell! Gyerekre fel fiatalok, mert elfogyunk!

( Ha elindul a videó, 10:40-hez kell tekerni:)

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok,

    kicsi a világ!!! Pont néztem múltkor az ablakból, hogy milyen tv-stáb forgathat itt az Arany J. utcai metrónál, erre tessék, nálatok találom meg :)

    VálaszTörlés
  2. Hát nem semmi!! :) Gratula a fiúknak!! :)

    VálaszTörlés