2010. június 13., vasárnap

Az első közös nyaralásunk

Véget ért az első közös nyaralásunk:(. Fájó szívvel és nagy ígéretekkel magunk mögött hagytuk Bükfürdőt. Annyira jól éreztük magunkat a bőrünkben (én úgy éreztem, mintha a másfél év rendkívüli szabadságáról visszatért volna a régi testem) hogy megfogadtuk, miután hazajövünk, tartani fogjuk az ott kialakított életmódunkat.
Ha nem is minden nap, de hetente legalább egyszer elmegyünk masszázsra, ha nem is minden nap, de legalább heti 2-szer jógázni fogunk, meg úszni, strandra járni, esténként nagyokat sétálunk..stb. És mire valók az ígéretek? Hogy az ember ne tartsa be őket:). Még egy hete sem vagyunk itthon, de a hátam már majd' leszakad megint, sportolásra nulla percet fordítottunk, egymásra is kevesebb jut. De mi hiába írjuk meg olyan frankón a forgatókönyvet, az Élet a nagy rendező.
Mindegy, Bük isteni volt, nagyon jól éreztük magunkat, feltöltöm a maradék képeket. Szerintem Simi is nagyon jól érezte magát, rákapott a büki életérzésre:).
Nagyon cuki napozóruhái vannak, azokban feszített. Ezt például Salkitól kapta, szerintem annyira illik hozzá!
Ezt meg Sáriéktól örökölte:)

Imádott a strandon lenni, bár elég nehéz volt a törölközőn tartani....azért bízom benne, hogy 16 éves koráig kinövi a fűimádatát:) mert most még vicces, hogy bandzsít a fűtől, később már nem lesz az :)
Néha befáradt, akkor aludt egy ilyen picikét :)A nagy fagyizásokból sajnos idén még kimaradt, elég nehezen törődött bele a sorsába, a szívem szakadt meg néha, annyira szépen nézett rám...
Na bezzeg a sárgarépa főzelék nem volt akkora siker....
A vízben aztán Ő volt az úr!Az utolsó hétvégén búcsúzóul bejártuk a szokásos éttermeinket is. Volt szabadban malac sütés, amit természetesen nem lehetett kihagyni. Isteni malacsült, párolt káposztával, petrezselymes burgonyával, egy pohár sörrel. Ráadásul a szintetizátoros rázendített az "Édes kisfiamra", na így együtt ez már egy giccsesen tökéletes este volt:)

Voltak nagy esti hancúrozások apával.. meg esti sörözések is:)Goodbye Bük-fürdő, jövőre találkozunk!!

3 megjegyzés:

  1. szuperjók a képek. úúúúgy irigyellek titeket,mert nálunk a Pannának nem nagyon tetszik a víz :( emiatt jó szomorú vagyok..még nem jöttünk rá a nyitjára,hogy mitől,vagy hogyan lehetne rajta segíteni,hogy élvezze..pedig babaúszásra is gondoltuk vinni..de így nem nagyon kell,hogy már akkor sír szegényke,amikor este vetkőztetjük :( ötlet?

    VálaszTörlés
  2. Szió, jaj, múltkor emlegettünk, összekapjuk most már magunkat valamikor és átmegyünk hozzátok Panna látogatóba!!!Előtte persze egyeztetünk;-)!
    Ötletem pedig csak annyi, hogy majd kinövi!! De tényleg..hidd el, változni fog egyik napról a másikra! Annyi mindenkitől hallottam már ilyet...üvöltött hetekig/hónapokig, aztán egyszer csak rájött, hogy az jó dolog!
    Babaúszás meg különben sem jó a szakemberek szerint:)

    VálaszTörlés
  3. ok,egyeztetünk, júli 10től nem leszünk 1hétig,azt kb annyi :) :)
    én is hallottam már ilyen és olyan véleményt is...láttam már ilyen és olyan babát is :)és az "olyan" jobban tetszett,teljesen más volt a mozgása,és a víz érzéke. A telek végén van egy tó :) nem akarok majd félni,hogy...éééérted :)

    VálaszTörlés