2010. január 20., szerda

Álomország tengerpartján...

Simon már 2 hónapos múlt, hogy repül az idő!
Rengeteg fotóval és történettel el vagyok maradva, jobb lesz ha összeszedem magam, különben a következő bejegyzés már az esküvőjéről fog szólni:).
Nagyon jóízűen tud aludni nappal és szerencsére éjszaka is, és biztosan sokat álmodik, mert álmában mindig mosolyog, és ébredés után hosszú percekig beszél (illetve beszélni próbál), mintha el akarná mesélni mennyi mindent álmodott.
Különben pedig úgy tűnik tiszta anyja lesz a gyerek, mert napról napra egyre többet dumál... hajaj szegény Peti:).
Íme egy rövid videó az ébredés utáni percekről..
(megjegyzés: cuki Bernárdos póló sponsored by Ivett&Nikosz :)



Most már a fürdetések sem olyan zajlanak olyan nyugodtan, mint eddig. Felfedezte a pancsolást, úgyhogy lassan be kell szereznem egy esőkabátot, vagy egy bikinit :).
A fürdést még mindig élvezi, napról napra egyre jobban, még soha nem sírt közben. Sőt, napközben is sokszor bedugom a csap alá pelenkacserék alkalmával, de sose reklamál. Ha hideg, ha meleg, ha forró a víz, neki teljesen mindegy, csak víz legyen.
Lehet, hogy vízilabdázó lesz ebből a gyerekből???




és végül még egy fotót küldök Manci dédimamának(valaki mutassa meg neki légyszi!), mert nagyon tetszett neki Simi bokszolópózban:). Változatlanul így hadonászik, ökölbe szorított kezekkel, képtelenség az ujjait szétfeszíteni, olyan erővel szorítja össze.
Na most akkor bokszolni, vízilabdázni vagy kézilabdázni fog vajon ez a gyerek ?
20 éven belül megtudjuk:) !

9 megjegyzés:

  1. This video is currently not available.Please try again later...
    2 napja :(

    VálaszTörlés
  2. Jucuskám be bes szoktam nézni, ez a video valami isteni, amikor Simi mesél :)na ezek azok a pilalantok amiknek örök értékük van.Ja, Fatkó vagyok és zugolvasó :)kényszerűségből, itt dehát megéri!

    VálaszTörlés
  3. Brigi, valami gond van a blogger oldallal:( 1 napig nem is engedte feltölteni, aztán sikerült végre, eddig jó volt,többen meg tudták nézni, de pl. az előbb nekem is ugyanezt írta ki:(.Sajnos nem tudok mit csinálni, a hiba nem az én készülékemben van:(. Talán pár nap múlva megjavul..majd mindjárt rámondom a varázsszót: műűűködj:)
    Jól vagy amúgy? Már a finishben, ugye:)? A név megvan már:)?

    VálaszTörlés
  4. Sziaaaa Fatkó!Igen, most már értem én is, hogy miért van 4 fiad:))))) Ezek a pillanatok olyanok, amiket újra és újra át akar élni az ember!
    Remélem minden oké nálatok..hideg tél van arrafele, ugye:(?Igazán jöhetne már a tavasz!

    VálaszTörlés
  5. Na Brigi, nekem már működik is!Lehet, h hatott a varázsszó:) szerintem próbáld meg hagyni egy kicsit több ideig betölteni az oldalt, hátha..

    VálaszTörlés
  6. Műűűködik :))))) szuper
    Igen,a finisbe érkeztünk,még van egy olyan 4 hét körül :) majd jelentkezem,ha már úgy lesz :) a nevek valószínű Panna, vagy Nándi, ezeknél álltunk meg,hihi. Sok puszi nektek

    VálaszTörlés
  7. Juj, de izgi:) feltétlenül jelentkezz hogy tudjunk rólatok! Milyen jó lehet, hogy a nemét se tudjátok...izgulni amikor kibújik, hogy mi van a lába között:)én ehhez gyenge voltam..azaz inkább túl kíváncsi :), alig bírtam kivárni azt a tizenakárhány hetet is, hogy látszódjon az uh-on:D :D. Szép neveket találtatok!!Nem is tudom melyiknek szurkoljak:)de mintha inkább lányt éreznék...de az ilyenekben sose voltam jó:D
    neked milyen "megérzésed" van?
    Pihenj sokat az utolsó hetekben, használd ki, amíg lehet!!!Kelleni fog az erő az első hetekre!Puszi

    VálaszTörlés
  8. A Panna név onnan jött,hogy álmodtam még a korai hetekben vele,és ő mondta meg a nevét.
    Aztán most kb 2 hete meg azt álomdtam,hogy helló Nándi vagyok...
    Nesze neked megérzés,és álmok :))

    VálaszTörlés
  9. Te Brigi, és mi van ha ikrek lesznek:)??Panna és Nándi, valamelyikük a nagy rejtőzködő:).
    Na most már ezek után még jobban kíváncsi vagyok melyik álmod válik valóra:) valamelyik tuti!

    VálaszTörlés