2011. február 4., péntek

A házvezetők gyöngye

Ez a bejegyzésem sok magyarázatot nem igényel, a képek önmagukért fognak beszélni. Simon aktív részese, sőt, mi több, főszereplője a háztartásunknak. Mindenbe be szoktam fogni...együtt pakolunk(én össze, ő szét), együtt mosunk fel (ő pancsolja a vizet, én törlöm fel), együtt porszívózunk(ő a falat, én a padlót), együtt vásárolunk (amit ő berak a kosárba, azt én kiveszem, és fordítva) együtt teregetünk (én teregetek, ő leszedi a ruhákat), együtt ágyazunk be (ő széttúrja, én összerakom) szóval tényleg semmi jóból nem hagyom ki.
Alapvetően nagyon törekszem arra, hogy egy talpraesett, kicsit "házias" fiút neveljek belőle, akinek nem büdös a házimunka. Aki képes lesz majd a koszos edzőcuccát berakni a mosógépbe, és ki is fogja teregetni, aki elpakol maga után, és nem esik ki a kezéből porszívó, vagy a fakanál. Szerintem ez abszolút nem papucsság, egy férfi az én szememben nem kevesebb, hanem inkább több attól, hogy képes ellátni magát. Remélem ő is majd így fogja gondolni 20 év múlva :-). A továbbiakban beszéljenek a képek helyettem...( a fotók nagy része már régebben készült)



1 megjegyzés:

  1. Akkor a bevasarlo kocsis kep cime az is lehetne...mi a csodat fozzek ma megint???...
    Egyebkent en is kattintottam Lazaroszrol fotokat kedvenc tevekenysege kozben (porszivozas), fel is teszem majd alkalomadtan a facebook-ra, hogy bebizonyitsam a gorog ferfiak igenis resztvesznek a haztartasban, meghozza igen lelkesen. De komolyan a kedvence a porszivo, allandoan ott van a fioknal, veszi ki, bogozza a zsinort, nezi hogy is lehetne mukodesbe hozni ezt a dolgot. Gondolkozik kezeben a zsinorral.Egyebkent ez a tesom csaladjaban is igy volt, a kisfianak Bercinek egy porszivo alaku tortat keszitettek masodik szulinapjara es teljesen le volt nyugozve a fiatalur.;))

    VálaszTörlés